Zwroty
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów.
Reklamacje
Reklamację co do jakości oraz ilości dostarczonych towarów Odbiorca jest zobowiązany zgłosić najpóźniej w terminie 30 dni od chwili dostarczenia danej partii towarów, pod rygorem utraty uprawnień wynikających z tytułu wad jakościowych dostarczonych towarów. Reklamacja jakościowa może być sformułowana w treści protokołu odbioru, a jeśli jest zgłaszana później – powinna być sformułowana na piśmie zgodnie z podanym wzorem.
Zgłoszona przez Odbiorcę reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie:
- 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji co do ilości dostarczonych towarów;
- 30 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji co do jakości dostarczonych towarów.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Dystrybutor zawiadomi następnie Odbiorcę na piśmie.